Instrukcijas un FAQ

< All Topics
Print

Kuģa vizītes datu labošana pēc tās noslēgšanas

SKLOIS pievienota jauna funkcionalitāte, kas nodrošina iespēju sistēmā elektroniski saskaņot noslēgtas kuģa vizītes atvēršanu datu labošanai.

Lai nodrošinātu sekmīgu kuģa vizītes atvēršanu un datu labošanu SKLOIS, kuģa aģenta un iestāžu lietotājiem ir jāveic šādas secīgas darbības:

  • Kuģa aģents pieprasa kuģa vizītes atvēršanu, norādot deklarāciju vai vairākas deklarācijas, kurās nepieciešams veikt labojumus, kā arī to saturu un pamatojumu;
  • Kontrolējošās iestādes pārstāvis izvērtē kuģa aģenta pieprasījumu un apstiprina vai noraida vizītes atvēršanu, kā arī reģistrē SKLOIS informāciju par pieņemto lēmumu;
  • Ja visas attiecīgo deklarāciju kontrolējošas iestādes apstiprina atvēršanas pieteikumu, kuģa aģents veic nepieciešamos labojumus kuģa vizītes datos (ja kāda no iestādēm pieprasījumu noraida, jāiesniedz jauns atvēršanas pieprasījums) un iesniedz labotos vizītes dokumentus;
  • Kontrolējošās iestādes veic laboto datu pārbaudi un atkārtoti reģistrē SKLOIS iestādes lēmumu kuģa vizītei;
  • Kad visas kontrolējošās iestādes reģistrējušas savu lēmumu, gan atvēršanas pieprasījums, gan atvērtā kuģa vizīte tiek automātiski noslēgti.

1. Kuģa vizītes atvēršanas pieprasījuma iesniegšana (kuģa aģents)

Lai iesniegtu pieprasījumu par noslēgtas kuģu vizītes atvēršanu labošanai, jāatver kuģa vizīte, kurā nepieciešams veikt labojumus, un jāspiež uz spiedpogas “Pieprasīt atvēršanu”:

Tad jānorāda deklarācija(-as), kura(-as) vizītē nepieciešams atvērt labošanai, pamatojuma laukā jāprecizē, kādas izmaiņas datos tiks veiktas un pamatojums, un jāspiež uz spiedpogas “Saglabāt”:

Vizītes, kurām ir reģistrēts aktīvs atvēršanas pieprasījums, redzamas aģenta vizīšu sarakstā “Atvērtas labošanai”:

Konkrētās vizītes atvēršanas pieprasījuma statusu var redzēt attiecīgās vizītes datos, virs sadaļas “Pamatdati”:

2. Kuģa vizītes atvēršanas pieprasījuma apstiprināšana/noraidīšana (iestādes)

Iestāžu vizīšu sarakstā vizītes, kurām reģistrēti aktīvi atvēršanas pieprasījumi un kuras gaida attiecīgās iestādes saskaņojumu vizītes atvēršanai, tiek attēlotas sadaļā “Vizītes lēmuma norādīšanai”.
Lai apskatītu vizītes atvēršanas pieprasījumu, jāspiež uz “Atvēršanas pieprasījums”:

Atverot atvēršanas pieprasījumu, redzams, kuru deklarāciju aģents ir pieprasījis labot un kādi ir plānotie labojumi un to pamatojums.
Iestādes darbinieks izvērtē iesniegto pieprasījumu un sistēmā atzīmē iestādes lēmumu (jāspiež uz spiedpogas “Apstiprināt” vai ”Noraidīt”):

Kad iestāde ir apstiprinājusi vai noraidījusi kuģa vizītes atvēršanas pieprasījumu, konkrētā kuģa vizīte atrodama sadaļā “Visas vizītes” un pie tās atvēršanas pieprasījumam redzams iestādes saskaņojums/noraidījums:

3. Nepieciešamo labojumu veikšana vizītes datos (kuģa aģents)

Ja kāda no iestādēm atvēršanas pieprasījumu noraida, tas ir statusā “Request rejected”, un, ja joprojām nepieciešami labojumi, atvēršanas pieprasījums jāiesniedz no jauna, spiežot spiedpogu “Pieprasīt atvēršanu” (un atkārtojot 1. sadaļā aprakstītās darbības):

Ja visas iestādes, ar kurām jāsaskaņo labojumu veikšana attiecīgajā(-ās) formalitātē(-ēs), apstiprina atvēršanas pieprasījumu, tas ir statusā “Request accepted”, un vizīte ir atvērta labošanai:

Kad nepieciešamie labojumi atvērtajās formalitātēs veikti, jāspiež uz spiedpogas “Iesniegt labojumus”:

Kad labojumi iesniegti, kuģa vizītes atvēršanas pieprasījums ir statusā “Changes submitted:

4. Veikto labojumu saskaņošana (iestādes)

Kad kuģa aģents iesniedzis vizītes datu labojumus, kuģa vizītes statuss ir “Reopened” un tai nepieciešams veikt atkārtotu saskaņošanu (iestādes lēmuma reģistrēšanu):

Kad visas iestādes saskaņojušas veiktos labojumus, kuģa vizītes statuss automātiski tiek nomainīts uz “Finished”:

Kad visas iestādes saskaņojušas veiktos labojumus, atvēršanas pieprasījums tiek aizvērts un kuģa aģentam attiecīgā vizīte vairs nebūs redzama sarakstā “Atvērtas labošanai”.

Table of Contents
Skip to content